zaterdag 31 mei 2014

Brandstoffilter golf 6 vervangen 4 diesel

Golf 6 (5K1) tot en met 2014. Economy service Golf - De Groot Autoservice Golf 4 tot en met 2003. Ik heb die filter helemaal volgegooid met diesel en nog start die niet. M - Dieselfilter golf tdi Ik ga morgen het dieselfilter vervangen bij een Golf 6 1.6 tdi. Schroeft de 5 boutjes los boven op het filterhuis. Slangetjes los, filter ertussenuit (deze zit nog vol met diesel, dus vinger op dopje).

Re: How to: brandstoffilter vervangen golf 5. Re: Opgelost auto start niet meer na vervangen. TDI Club Nederland : Bekijk onderwerp - Hoe brandstoffilter. Ik weer hetzelfde om zeker te zijn of dat het geval is,met golf erbij om accu bij te laden.

Economy Service Prijzen Golf

Brandstoffilter golf 6 vervangen 4 diesel

Nu lees ik op het internet dat je na het vervangen van het filter, het. Ik kom laatst tot de conclusie dat mijn brandstoffilter al een tijd niet is vervangen. Economy Service Prijzen Golf- Golf 6 (5K1) tot en met 2014. Motor wil niet meer aanslaan na vervangen van de brandstoffilter.

Golf 5 tot en met 2008 (1K11K5) (voor de Golf 4 en Golf Plus scroll verder). Volkswagen Golf VI bouwjaar: 2009 brandstof: diesel motorcode: 1.6 tdi 75 kw. Brandstoffilter vervangen van een Yanmar 1GM10 dieselmotor. Opgelost auto start niet meer na vervangen brandstoffilter.

Toon onderwerp - How to: brandstoffilter vervangen golf 5

Opgelost auto start niet meer na vervangen brandstoffilter - 3C. Keer terug naar Golf IV, V, BoraJetta Touran Algemeen. Brandstoffilter Volkswagen GOLF VI (5K1) - Mister Auto Als het nodig wordt om het brandstoffilter van uw Volkswagen GOLF VI (5K1) te vervangen, weet dan dat u hier brandstoffilters van kwaliteitsmerken kunt vinden. Toon onderwerp - How to: brandstoffilter vervangen golf 5.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.