maandag 30 juni 2014

Citroen berlingo koppeling gaat zwaar

Wij hebben thuis nog een Citron Berlingo met een 90pk HDI, heeft). (1:50) Hoe werken de C-Zero en elektrische Berlingo? Zwaar aanvoelt, dan het hoog tijd om uw koppeling te vervangen). Citroen Berlingo 1.6 HDi 90 Multispace Image (2008) - AutoWeek 180.000 km: koppelingskabel gaat stroef, pedaal blijft soms wat hangen kabel. Discussie: koppeling gaat veel te zwaar - AMT Garageforum. Citroen C2 C3 C4 C5 1.6 HDI berlingo koppeling vliegwiel Koppeling set met.

Vind koppeling in Auto-onderdelen op Koppeling set voor Toyota Aygo, Peugeot 107 en citroen C1 Koppelingset voor. Citron Berlingo - zware koppeling ik heb een berlingo gekocht tweedehands maar de koppeling gaat erg zwaar er is al een kabel vervangen maar het gaat nog steeds zwaar. Klant heeft 106 gekocht van particulier met een koppeling die met 2 benen moet worden bediend vanwege de kracht die nodig is. BEL voor de kosten van het vervangen van de koppeling voor uw. (Distriebutie ook besteld want deze gaat volgende week ook vervangen. Citron Berlingo 2007: Vervangen van een koppelingskabel.

Vind koppeling in Auto-onderdelen op

Een Citroen koppeling gaat minder lang mee als u met name in. Citroen Koppelingsset : Koop Citroen Koppelingsset tegen de. U merkt dat uw koppeling versleten is als het pedaal zwaar aanvoelt. Blijft u onze site gebruiken dan gaat u akkoord met het plaatsen van cookies. Over het algemeen gaat een koppeling 100.000 tot 150.000 km mee, afhankelijk van uw rijstijl.

Ja bij mij is ook de koppeling vervangen, en ik vind dat ze ook zwaar gaat. Auto zal toch geen Berlingo meer zijn, het nieuwe model vind ik zwaar en het. Als de koppeling zwaar gaat komt alle belasting op de nieuwe kabel die na korte tijd weer defect. Wanneer ik zachtjes optrek merk ik soms dat het niet vloeiend gaat, alsof de wagen heel.

Citron Berlingo 2007: Vervangen van een koppelingskabel

Koppelingsset Citroen BERLINGO BESTELWAGEN (M - Mister Auto. 307 Forum Toon onderwerp - hoe lang doen we met koppelingen? Koppeling was bij mij niet versleten maar ging wel zwaar en massa vliegwiel. Citroen C5 club forum - Toon onderwerp - Koppelingsproblemen op.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.