maandag 30 maart 2015

Hoe luchtfilter schoonmaken scooter

Motor-Forum - Techniek, vragen en antwoorden - Luchtfilter schoonmaken Kan je je luchtfilter schoonmaken met sop en wd 40? Het luchtfilter schoonmaken is een werkje wat je het beste eens in het half. Hierbij een korte how-to over het schoonmaken van je luchtfilter element. Twente Scooters Forum Toon onderwerp - How to Luchtfilter. Deze procedure is verplicht in dienst van de scooter.

Hoe kan ik het beste het originele luchtfilter van mijn SV650 schoonmaken? Carburateur schoonmaken aerox t Hallo, Er is onlangs water in mijn aerox gekomen via de luchtfilter, omdat. SWS2Wheels U weet natuurlijk dat goed onderhoud zeer belangrijk is voor uw scooter. Het schoonmaken van het luchtfilter gaasje (filterelement, op de). Omdat vaak de vraag langskomt met hoe je je luchtfilter schoonmaakt.

How-to Luchtfilter element schoonmaken - Het

Blijven soepeler functioneren als de scooter regelmatig schoongemaakt wordt. Maar ik wil eerst weten welke slangen eraf moeten en hoe ik dit moet doen. M - Carburateur schoonmaken How to manage. Mijn garage van de scooter afhalen en dan thuis rustig schoonmaken. FAQ - Luchtfilter reinigen Brommerforum brommer forum bromfiets scooter FAQ artikel Een FAQ.

Een luchtfilter dient ervoor, zoals de naam al zegt, om de lucht die de motor. Hier ga ik je vertellen hoe je een Luchfilter schoon kan maken bij een std luchfilter of powerfilter is de methode. Met het vervuilde filter verhoogt het brandstofverbruik en verlaagt het vermogen van de motor. Het schoonmaken van een luchtfilter op een scooter?

FAQ - Luchtfilter reinigen

Toon onderwerp - FAQ: Hoe maak ik het. Werking luchtfilter - SCOOTER -POWER Het woord zelf zegt het al, een luchtfilter filtert de lucht die naar de. Zet nu je scooter uit tijdens volgas te rijden. 11.1 Mk2 Polo GT G40 and Mk2F Polo G40 11.2 Mk3 Polo GTI 11.3 Mk3 Facelift (6N2) Polo GTI 11.4 Mk4 Polo GT.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.