vrijdag 31 juli 2015

Bougie kabel controleren

Bougie kabel controleren

NGK - Testen van bougieleidingen Eerst moet de bougieleiding aan een nauwkeurige visuele controle. Of vervang hem direct, kost maar 6 euro, is te controleren door op de. U kunt altijd goedkope Bougiekabel in onze webwinkel kopen. Nadeel kant en klare bougiekabels voor de Traction Avant. Track Techniek: Bougiekabels, waar moet ik op letten.

Bougieleidingen met carbon-weerstand: de weerstand per 1 m kabel bedraagt 10 k tot. Bougie kabels testen - Heren, morgen wil ik mijn bougie kabels testen met een multi meter. Vroeger was een bobine voor alle bougies. Ik vraag mij af op welke stand hij moet, deze kan ik gebruiken: 2000k 200k. Weerstand meten is de juiste manier om ze te controleren, waardes. Na het starten van de motor moet u de werking van de kabels controleren.

NGK - Testen van bougieleidingen

Bougiekabel - door motor warmte slijten bougiekabels gevolg is. Bougiekabel zelf maken voor de Traction Avant - Bougiekabel. Een bobine testen - wikiHow Bevestig de bougie weer aan de bougiekabel. Nu heb je een bougie die is verbonden aan de verdeler, maar die niet meer vastzit in de cilinderkop. Een slecht werkende bougiekabel laat je auto onregelmatig lopen en zal de prestaties. Zijn bougiekabels te testen, of is vervangen de enige test.

En dan heb ik het in dit geval over de gewone bougiekabels, zoals die. Controleren van Bougiekabels De ontstekingssystem zijn de laatste jaren behoorlijk veranderd. Via een multimeter kun je controleren of er ergens draadbreuken zitten. Tegen elk uiteinde van de kabel aan leggen en deze dan controleren op breuk.

Bougie kabel controleren

Bougiekabel zelf maken voor de Traction Avant

Ten tweede kun je je bobine (of bougiekabel) mollen als de bobine zijn. Motor-Forum - Techniek, vragen en antwoorden - Hoe test je of. Alle autobedrijven in Amersfoort Bekijk het overzicht van alle autobedrijven in Amersfoort op. Auto is zeer eenvoudig: met een telefoontje naar kunt u het direct regelen. Autobedrijf van de Voorde is een universeel autobedrijf met een goed.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.