maandag 31 augustus 2015

Automerken imago onderzoek

Profiel: autoaposs Aan de hand van de auto is veel te zeggen over de bestuurder. Hoe automerken je voor hun karretje proberen te spannen. Imago en snelheid van een auto niet belangrijk voor zuinige. Nederland als vakantiebestemming onder de inwoners van verschillende landen. Bij een imago onderzoek wordt er onderzoek gedaan naar het beeld dat doelgroepen (klanten, niet-klanten, leveranciers en). Holland Imago Onderzoek - Het imago-onderzoek geeft een duidelijk beeld van het huidige imago van.

Het onderzoek het slechtst naar haar klanten (luisterscore van 17). Respondent op online autojacht kiest voor Volkswagen. Dit rapport is het resultaat van onderzoek (ECN-projectnummer 5.1185) uitgevoerd in opdracht. Behalve merk en type auto blijken bij de mens ook verschillen te zijn. Hiermee staat Toyota wederom als eerste automerk op de lijst van meest. Dit blijkt uit internationaal onderzoek van Redshift Research in.

Holland Imago Onderzoek

Opel kampt met een saai en grijs imago. Door een goed zelfbeeld wordt het nemen van strategische beslissingen eenvoudiger. Uit een panelonderzoek van Vostradamus onder 912 Nederlanders over het imago van de Duitse autogigant blijkt dat het imago van VW een. Er wordt ook onderzoek gedaan naar het imago van de auto. Niet een Duitse, maar Koreaanse auto blijft meeste waard. Uiterlijk en imago van de auto zijn belangrijk.

Toyota is het meest waardevolle automerk ter wereld - Toyota Media. In dit artikel presenteren we ons onderzoek, waarin we hebben. Is net als bij een eerder onderzoek van Z24 de Ford Fiesta de auto die het. En in hoeverre bepaalt het imago van een auto de keuze van een merk bij. Gevoel van veiligheid enof geborgenheid geeft, je nieuwe imago een andere auto eist. Dit is een clich dat we in het onderzoek alleen maar bevestigd zien.


Alfa Romeo (automerk) -

Analyse van financile resultaten, imago en betrouwbaarheid. Volkswagen wordt gezien als het automerk dat het best luistert naar haar. Past bij het imago van het merk dat er goed naar de klanten wordt geluisterd. Onderzoek toont aan: Imago VW krijgt flinke deuk door.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.